Nieuwe contactgegevens sociale dienst vanaf april 2018

09 april 2018

Onze wijkmonitoren (sociaal assistenten) zijn vaak onderweg: ze doen veel bezoeken bij bewoners, ze houden zitmomenten in de wijken of ze zitten aan tafel bij een overleg met buurtbewoners. Vaak zijn ze dan ook minder vlot bereikbaar.

Vanaf 9 april 2018 passen we daarom de werking van onze sociale dienst aan. Bewoners kunnen onze volledige sociale dienst vanaf dan bereiken via één telefoonnummer en één e-mailadres.  
Dit is niet alleen gemakkelijker voor de bewoners, het zorgt er ook voor dat wij hen beter en sneller kunnen helpen. 


Wat verandert er?

  • Alle zaken voor onze sociale dienst kunnen vanaf 9 april 2018 worden gemeld via onze website. 
    De sociale dienst is ook bereikbaar via e-mail en telefoon:

ikhebeenvraag@woningent.be

09 235 99 60

  • De gsm-nummers en persoonlijke telefoonnummers van de wijkmonitoren gebruiken we niet meer. Alleen voor herhuisvestingen gebruiken we nog gsm-nummers.
     
  • De zitmomenten in LDC De Thuishaven (Neuseplein) en LDC De Waterspiegel (Meulesteedsesteenweg) vervangen we door een zitmoment in het WZB Gent Noord. 
    Waar?  WZB Gent Noord, Edward Anseeleplein 7, 9000 Gent.  
    Wanneer?  2de en 4de dinsdag van 13:30 tot 16:00.
    Bewoners kunnen nog altijd hun wijkmonitor ontmoeten in LDC De Thuishaven of LDC De Waterspiegel op afspraak. 


Wat verandert er niet?

Technische problemen kunnen bewoners nog altijd melden via deze website
Ook het telefoonnummer en e-mailadres voor herstellingsaanvragen veranderen niet:
 

beheer@woningent.be
 

09 235 99 55

Heb je nog vragen?

Contacteer ons. We helpen je graag verder.