Heb je nog vragen?
Contacteer ons. We helpen je graag verder.
WoninGent start geleidelijk met het uitbreiden van onze dienstverlening. Momenteel nemen we alle nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat we stap voor stap opnieuw meer diensten kunnen aanbieden op een manier die veilig is voor onze medewerkers, bewoners en bezoekers. Volg hier de meest recente info.
Op dit moment blijft onze aangepaste dienstverlening van de voorbije weken doorlopen.
Door de uitzonderlijke situatie werken wij momenteel met veel minder medewerkers op kantoor dan gewoonlijk. We vragen aan alle bewoners en kandidaten die digitaal kunnen werken om ons te mailen of om je vraag te stellen via de invulformulieren op onze website. Zo zijn we beter bereikbaar per telefoon voor de bewoners voor wie dit echt nodig is.
Onze balies zijn momenteel nog gesloten. Je kan onze verhuurdienst bereiken via e-mail of telefoon:
We ontvangen momenteel geen bezoekers. Dit betekent dat we alleen dringende en noodzakelijke sleuteloverdrachten doen en dat we geen contractbesprekingen doen.
Is een bezoek uitzonderlijk nodig om sleutels of documenten te overhandigen? Dan gebeurt dit via een sluissysteem. We vragen alle bezoekers om hun handen te wassen of te ontsmetten en om 1,5 meter afstand houden van onze medewerkers. Onze medewerkers bepalen per geval of het om een noodzakelijk en dringend bezoek gaat of niet.
Wat zijn dringende herstellingen:
Moet er dringend een herstelling gebeuren?
Een herstelling aanvragen die niet dringend is, kan je doen:
We zullen een niet dringende herstellingsaanvraag behandelen, maar we voeren de herstelling momenteel niet uit. We vragen om niet te bellen voor herstellingen die niet dringend zijn en die alleen via de website of via e-mail aan te vragen. Zo kunnen we bewoners met dringende problemen beter helpen.
Momenteel kunnen wij alleen dringende ongediertebestrijding doen, bijvoorbeeld bij bedwantsen of kakkerlakken. Het is dus belangrijk dat alle bewoners helpen om geen ongedierte in hun woning te krijgen:
Is er toch ongedierte in je woning? Wacht dan niet en start direct zelf met de bestrijding. Voedingswinkels en winkels voor dierenvoeding zijn nog open. Ook tuincentra en doe-het-zelfzaken mogen terug open. Daar kan je ook nu heel wat producten kopen om ongedierte te bestrijden.
Heb je kakkerlakken of bedwantsen in je woning? Meld ons dit direct via beheer@woningent.be of via het invulformulier op onze website.
Onze sociale dienst doet momenteel geen huisbezoeken. Maar je kan je wijkmonitor nog altijd bereiken:
We organiseren ook tijdelijk geen bijeenkomsten of infomomenten meer.
We doen alleen ingaande plaatsbeschrijvingen in hoogdringende sociale omstandigheden.
De gemeenschappelijke delen poetsen kan alleen nog als daar geen bewoners aanwezig zijn. Onze mogelijke werkuren zijn dus beperkt en we concentreren ons vooral op de hoogbouw en de inkomhallen.
We vragen aan iedereen om ondertussen mee te helpen om de gemeenschappelijke delen proper te houden:
We blijven de afvalcontainers buitenzetten.
Momenteel zijn er nog geen grofvuilophalingen.
Als je dit kan, dan vragen we om zoveel mogelijk digitaal te werken: door te mailen of de invulformulieren op deze website te gebruiken.
We vragen aan alle bewoners om deze veiligheidsvoorschriften op te volgen bij contact met elkaar en onze medewerkers:
Want samen zorgen we voor elkaars gezondheid.
Contacteer ons. We helpen je graag verder.