Heb je nog vragen?
Contacteer ons. We helpen je graag verder.
Voor WoninGent is het welzijn van onze bewoners, medewerkers en bezoekers van het grootste belang. In navolging van de federale richtlijnen over de maatregelen om het coronavirus Covid-19 te bestrijden, passen wij onze dienstverlening aan. Deze maatregelen gelden van 14 maart tot en met 3 april 2020.
Van 14 maart tot en met 3 april zijn onze balies gesloten. Je kan nog altijd bij onze verhuurdienst terecht, maar dan via telefoon of e-mail:
Is het noodzakelijk dat je een medewerker in persoon spreekt, dan maken we een afspraak. Onze medewerkers beoordelen of een afspraak dringend en noodzakelijk is. We vragen om zoveel mogelijk alleen te komen naar deze afspraak. Heb je een goede reden om iemand mee te brengen? Bespreek dit dan bij het maken van de afspraak.
Wat zijn dringende herstellingen:
Moet er dringend een herstelling gebeuren?
Wil je een herstelling aanvragen die niet dringend is, dan kan je dit doen:
We zullen je herstellingsaanvraag behandelen, maar we voeren de herstelling momenteel niet uit.
We doen alleen nog dringende huisbezoeken. Je wijkmonitor oordeelt of het bezoek noodzakelijk is of niet.
Maar je kan je wijkmonitor nog altijd bereiken:
Onze sociale dienst zal tijdelijk ook geen bijeenkomsten met bewoners organiseren. Waren er bijeenkomsten of evenementen gepland tussen 14 maart en 3 april? Dan gaan die niet langer door.
Heb je een geplande plaatsbeschrijving of contractbespreking met onze medewerkers? Dan zullen die zoals gepland plaatsvinden.
We blijven de algemene delen poetsen en onderhouden.
We vragen aan alles bewoners om deze veiligheidsvoorschriften op te volgen bij contact met elkaar en onze medewerkers:
Want samen zorgen we voor elkaars gezondheid.
Contacteer ons. We helpen je graag verder.