Heb je nog vragen?
Contacteer ons. We helpen je graag verder.
WoninGent heeft verschillende sociaal assistenten voor de bewoners. Zij luisteren naar je problemen en proberen je verder te helpen. Dat doen ze door je juist door te verwijzen of door je correcte informatie te geven.
Je kan onze sociale dienst heel gemakkelijk een vraag stellen via dit meldingsformulier:
Een sociale vraag stellen of overlast melden
Je kan onze sociale dienst ook contacteren via:
socialedienst@thuispuntgent.be
09 235 99 60
In verschillende wijken heeft onze sociale dienst zitmomenten. Tijdens dit zitmoment kan je persoonlijk langsgaan om je vragen te bespreken. Deze zitmomenten vinden plaats op afspraak de 2de dinsdag van de maand tussen 13.30 uur en 16.30 uur. Je kan een afspraak maken via e-mail of telefoon.
Hieronder vind je een overzicht van de zitmomenten van onze sociale dienst. We vragen je om de maatregelen tegen het coronavirus te respecteren als je naar het zitmoment komt.
Contacteer ons. We helpen je graag verder.