Heb je nog vragen?
Contacteer ons. We helpen je graag verder.
Is er een technisch noodgeval in je woning of gebouw buiten onze kantooruren? Dan kan je terecht bij onze wachtdienst via ons technisch noodnummer.
De volgende technische problemen zijn noodgevallen:
Het noodnummer van WoninGent is alleen actief buiten onze kantooruren:
Om het noodnummer van WoninGent te bellen, bel je gewoon naar het nummer van onze hersteldienst 09 235 99 55. Buiten onze kantooruren kom je op een antwoordapparaat terecht. Je spreekt je naam, adres, telefoonnummer en een duidelijke omschrijving van het noodgeval in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op als het om een echt noodgeval gaat.
Algemene herstellingen behandelen we tijdens onze openingsuren. Daarvoor hoef je niet te bellen naar het noodnummer.
Is er een probleem met de lift? Bel dan rechtstreeks naar de onderhoudsfirma. Dit nummer staat duidelijk vermeld in de lift
Als er personen in nood zijn of bij brand, dan moet je direct de hulpdiensten bellen!
Let wel: bel alleen naar de hulpdiensten als er iemand in nood is of als het brandt. Wist je dat je moet betalen als je de hulpdiensten zonder reden belt?
Contacteer ons. We helpen je graag verder.