Een herstelling aanvragen

Vraag je herstelling online aan

Een defect of technisch probleem? Vraag hier eenvoudig je herstelling aan. 

Opgelet: door de maatregelen tegen het coronavirus doen we alleen dringende herstellingen.  Lees meer info over wat een dringende herstelling is en hoe je die aanvraagt. 

Vraag je herstelling aan

Lees ook onze praktische tips over het onderhoud van je woning en wie wat betaalt. 


Goed om te weten

  • Technische noodgevallen 's avonds, in weekends en op feestdagen meld je altijd via 09 235 99 55. Volg de instructies die je krijgt om je melding te doen. 
  • Problemen met de lift? Contacteer direct de onderhoudsfirma voor de liften. Het nummer hangt uit naast en in de lift. 
  • Problemen met je individuele cv-ketel of boiler voor warm water? Contacteer direct de onderhoudsfirma.  

 

Veiligheidsmaatregelen coronavirus bij herstellingen en onderhoud in je woning:

Het is belangrijk voor de gezondheid van jezelf en onze werkmannen dat we de werken veilig kunnen uitvoeren. Onze werkmannen zijn uitgerust met de nodige beschermingsmiddelen. Maar we vragen ook aan jou om de veiligheidsmaatregelen tegen het coronavirus te volgen. Anders kunnen we de werken niet doen:

  • Informeer ons op voorhand als er iemand in je gezin ziek wordt. We maken dan een nieuwe afspraak op een later moment. 
  • Blijf niet met onze werkmannen in dezelfde ruimte. Ga naar een andere kamer, zodat onze werkmannen veilig kunnen werken. Hou ook de doorgang vrij naar de ruimte waar we aan het werk zijn. 
  • Is het niet mogelijk om naar een andere kamer te gaan? Hou dan minimum 1,5 meter afstand van onze werkmannen en doe een mondmasker aan
  • Zet de ramen open van de ruimte waarin onze werkmannen zullen werken. Zo kan de ruimte voldoende verluchten.
  • Onze werkmannen hebben ontsmettende handgel, maar het zou fijn zijn als zij hun handen kunnen wassen als ze je dit vragen. 

Heb je nog vragen?

Contacteer ons. We helpen je graag verder.