Contactgegevens & Openingsuren

Kandidaat-huurders

Info over inschrijven

Lees alles over hoe je kan inschrijven voor een sociale woning
 

Kom bij ons langs


Openingsuren:

Opgelet: onze balies zijn momenteel alleen open op afspraak. Lees hier meer info over onze aangepaste dienstverlening

Waar:

Kikvorsstraat 113, 9000 Gent

Openbaar vervoer:

Bus 5: Halte Salamanderstraat
Tram 2: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
 

Mail ons
 

Ik stuur een e-mail
 

Bel ons

Je betaalt het lokaal tarief voor het telefoongesprek.
Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:30-12:00 en van 13:00-16:00. 

Ik wil bellen

 

Sluitingsdagen voorjaar

Thuispunt Gent is gesloten op volgende dagen:

  • Maandag 10 april.
  • Maandag 1 mei.
  • Donderdag 18 en vrijdag 19 mei.
  • En maandag 29 mei.

Voor technische noodgevallen kunnen huurders tijdens deze sluitingsdagen bellen naar ons noodnummer 09 235 99 55.

 

Huurders

Mail ons


Ik stuur een e-mail
 

Bel ons

Je betaalt het lokaal tarief voor het telefoongesprek.
Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:30-12:00 en van 13:00-16:00. 

Ik wil bellen
 

Kom bij ons langs

Openingsuren:

Opgelet: de balies van onze verhuurdienst zijn momenteel alleen open op afspraak. Lees hier meer info over onze aangepaste dienstverlening

Waar:

Kikvorsstraat 113, 9000 Gent

Openbaar vervoer:

Bus 5: Halte Salamanderstraat
Tram 2: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
 

Een vraag voor onze sociale dienst?

Contactgegevens van onze sociaal medewerkers

Opgelet: omwille van de maatregelen tegen het coronavirus is de werking van onze sociale dienst momenteel anders. Lees hier meer info over onze aangepaste dienstverlening

 

Sluitingsdagen voorjaar

Thuispunt Gent is gesloten op volgende dagen:

  • Maandag 10 april.
  • Maandag 1 mei.
  • Donderdag 18 en vrijdag 19 mei.
  • En maandag 29 mei.

Voor technische noodgevallen kunnen huurders tijdens deze sluitingsdagen bellen naar ons noodnummer 09 235 99 55.

Klachten

Een klacht voor Thuispunt Gent

Heb je een klacht over Thuispunt Gent, omdat je vindt dat Thuispunt Gent iets niet goed heeft gedaan? Dan kan je een klacht indienen.

Let wel: het is niet omdat je niet akkoord gaat, dat je direct een klacht moet indienen. We kunnen je eerst op andere manieren helpen:

Heb je dit gedaan en ga je toch niet akkoord met onze werking of beslissingen, met hoe we jouw vraag, melding of betwisting hebben behandeld of met welke informatie we je hebben geven? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar.

Ik wil een klacht indienen
 

Agentschap Inspectie RWO – Afdeling Toezicht  

Voel je je benadeeld door een beslissing van Thuispunt Gent over je huurdersdossier? Dan kan je dit melden aan de Afdeling Toezicht van het Agentschap Inspectie RWO van de Vlaamse Overheid. Zij zullen je melding dan beoordelen. 
 

Vlaamse Ombudsdienst  

Ga je niet akkoord met de manier waarop Thuispunt Gent jouw klacht heeft afgehandeld of met het oordeel van de klachtenbehandelaar van Thuispunt Gent? Dan kan je een klacht neerleggen bij de Vlaamse Ombudsdienst

Leveranciers & Professionals

Maatschappelijke zetel (incl. dienst boekhouding)

Thuispunt Gent bv
Lange Steenstraat 54
9000 Gent
09 235 99 00
info@thuispuntgent.be
BE0400.032.156 RPR Gent, afdeling Gent
Door de VMSW erkend onder nr 4150

Bewonerswerking

Thuispunt Gent bv
Kikvorsstraat 113
9000 Gent
09 235 99 60

Gebouwenwerking

Thuispunt Gent bv
Brusselsesteenweg 479
9050 Gentbrugge
09 235 99 30

Magazijn

Thuispunt Gent bv
Kaleweg 3
9030 Mariakerke
09 235 99 90


 

Heb je nog vragen?

Contacteer ons. We helpen je graag verder.