Heb je nog vragen?
Contacteer ons. We helpen je graag verder.
Kandidaat-huurders
Lees alles over hoe je kan inschrijven voor een sociale woning.
Opgelet: onze balies zijn momenteel alleen open op afspraak. Lees hier meer info over onze aangepaste dienstverlening.
Kikvorsstraat 113, 9000 Gent
Bus 5: Halte Salamanderstraat
Tram 2: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
Je betaalt het lokaal tarief voor het telefoongesprek.
Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:30-12:00 en van 13:00-16:00.
Ik wil bellen
Thuispunt Gent is gesloten op volgende dagen:
Voor technische noodgevallen kunnen huurders tijdens deze sluitingsdagen bellen naar ons noodnummer 09 235 99 55.
Huurders
Je betaalt het lokaal tarief voor het telefoongesprek.
Wij zijn op werkdagen per telefoon bereikbaar van 8:30-12:00 en van 13:00-16:00.
Ik wil bellen
Opgelet: de balies van onze verhuurdienst zijn momenteel alleen open op afspraak. Lees hier meer info over onze aangepaste dienstverlening.
Kikvorsstraat 113, 9000 Gent
Bus 5: Halte Salamanderstraat
Tram 2: Halte Rerum Novarumplein
Bereken je reisroute
Contactgegevens van onze sociaal medewerkers.
Opgelet: omwille van de maatregelen tegen het coronavirus is de werking van onze sociale dienst momenteel anders. Lees hier meer info over onze aangepaste dienstverlening.
Thuispunt Gent is gesloten op volgende dagen:
Voor technische noodgevallen kunnen huurders tijdens deze sluitingsdagen bellen naar ons noodnummer 09 235 99 55.
Klachten
Heb je een klacht over Thuispunt Gent, omdat je vindt dat Thuispunt Gent iets niet goed heeft gedaan? Dan kan je een klacht indienen.
Let wel: het is niet omdat je niet akkoord gaat, dat je direct een klacht moet indienen. We kunnen je eerst op andere manieren helpen:
Heb je dit gedaan en ga je toch niet akkoord met onze werking of beslissingen, met hoe we jouw vraag, melding of betwisting hebben behandeld of met welke informatie we je hebben geven? Dan kan je een klacht indienen bij onze klachtenbehandelaar.
Voel je je benadeeld door een beslissing van Thuispunt Gent over je huurdersdossier? Dan kan je dit melden aan de Afdeling Toezicht van het Agentschap Inspectie RWO van de Vlaamse Overheid. Zij zullen je melding dan beoordelen.
Ga je niet akkoord met de manier waarop Thuispunt Gent jouw klacht heeft afgehandeld of met het oordeel van de klachtenbehandelaar van Thuispunt Gent? Dan kan je een klacht neerleggen bij de Vlaamse Ombudsdienst.
Leveranciers & Professionals
Thuispunt Gent bv
Lange Steenstraat 54
9000 Gent
09 235 99 00
info@thuispuntgent.be
BE0400.032.156 RPR Gent, afdeling Gent
Door de VMSW erkend onder nr 4150
Thuispunt Gent bv
Kikvorsstraat 113
9000 Gent
09 235 99 60
Thuispunt Gent bv
Brusselsesteenweg 479
9050 Gentbrugge
09 235 99 30
Thuispunt Gent bv
Kaleweg 3
9030 Mariakerke
09 235 99 90
Contacteer ons. We helpen je graag verder.